*mutter* bara ett år kvar...

Börjar störa mig på att vara minderårig. Får liksom inte ens ha telefon- eller internetbank, så om jag vill kolla hur mycket pengar jag har så får jag antingen ta minneslapp vid uttag, gå till banken eller hacka på mamma att kolla ifrån hennes sida. Liten skitsak, egentligen, men tydligen stor nog att störa sig på. Och för att inte tala om det skräckinjagande körkortet.. wah, jag vill verkligen inte, jag tror inte jag vågar! .. men jag får ju helt enkelt ta det för Minnas skull, allting blir ju genast så oerhört mycket smidigare då.
Just det ja! Jag måste vänta tills jag är arton om jag vill gifta mig med Tilda dessutom ;)

Ja, ja. Det går ju att älta tills man blir gråtfärdig.
Idag.. så känns det som om jag bara röjt hela dagen. Det syns inte ens, sorgligt nog. Men det blir alltid någon städ-omgång som alltid blir sådär omärkbar men välbehövlig.. Höhö, om inte annat så är åtminstone en gnutta sane-ness tillbaka.

Jahajapp.. Sitter mest och väntar på att skolan skall börja. Det är bara drygt en vecka kvar! (Note 2 self; kontakta Studie-Yrkesvägledare för möte). Kommer dock känna mig så galet osmart näre väl kommer igång. Fatta att det snart är ett helt år sen jag gick i skola på riktigt. Fatta att det är två år sen jag la energi på språk. Fatta att jag kommer ha glömt allting. Jag kan nog ingen grammatik-regel i något språk längre. Jag bara vet att "det heter så för att jag har lärt mig det". Men det löser väl sig, sa han som sket i vasken.

Kände mig något överkörd tidigare idag. Det var då ända in i f a l k ö p i n g vad Minna har vuxit! Förlossningsbilderna.. Ja, jag kan ju säga att det inte är något jag delar med mig av. Men jösses, vilken kick det är att se dem!

Här har ni Minna bara någon vecka gammal. Hennes body är i strl 50 och något för stor, helt ofattbart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0