"Moder natur, gud eller heliga kraft - hur skall man göra?"

Såklart sjunger jag aldrig någonting för min dotter som jag själv inte tycker om. Just nu är det Laleh's platta Prinsessor som går, som Minna precis slöt ögonen och somnade till. Spjälsängen blev faktiskt flyttad så hon är bara en halvmeter ifrån mig, var så lätt att bara lägga in handen och hon kunde titta på mig ända tills dendär John Blund kom på visit. Fina lilla loppan.
Började röja somsagt.. så jävla skönt. Trivs inte riktigt i pedant ordning, men när det blir alldeles för illa stökigt så vantrivs jag nått oerhört. Det blev en hel del tvätt som jag egentligen borde ta tag i, men jag skall bara.. ;)

Nej, hittils har det inte hänt nå speciellt. Var så duktig och klädde på mig ordentligt idag, men kläderna åkte av ganska snabbt igen pga av denna jääädra värme! Helt sjukt. Jag som alltid fryser? Förstår att alla andra, annars normaltempurerade människor, lider idag.

Nä, nu skall jag ta tabletter för ryggen, sen skall jag fixa flaskor åt fröken och sedan skall jag fixa hallen som våra kattungar envisas att skitna ner hela tiden. Kattis första kull, hon är nybörjare och det märks, kan jag ju ta och säga. Min fina Cat... Nej, off i go! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0