Lyckad tjej, sommarförkylning vare här!

Minnabebisen sover. Men det gör hon antagligen alltid när jag får tid att skriva lite.
Mitt huvud känns fyra gånger så stort som det är, redo att explodera. Har bara slappat och mått skit idag.. Däremot känns det lite bättre såhär på kvällen, så jag hoppas att jag kanske kan åka och våldsgästa Tilda imorgon eller något. Vore fint som tjejsnus. Saknar henne nå otroligt och idag rann bara allt (snor) ut i sanden :/

Tänkte jag skulle gått ut en sväng för att ge Minna lite frisk luft, sitter och väntar på sällskap. Efter det kommer jag nog sparka henne i arslet och beordra henne att åka hem igen, för jag är t o t a l t slut. Skall nog ta mina smärtstillande innan jag går också.. note to self.
Fint ändå att mina kompisar orkar med mig fastän jag är rälig och jävlig såhär idag. Tur att hon bor så nära så det är lönt.


Nu kommer hon! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0